Vilkår og betingelser

Offentliggjort den 4. juni 2023

1. Introduktion

Velkommen til kobfolgere.dk hjemmeside. Ved at bruge dette websted accepterer du at overholde de nedenstående vilkår og betingelser. Læs venligst disse oplysninger omhyggeligt.

2. Adgang og Brug af Hjemmesiden
2.1 Din Konto

For at få adgang til visse funktioner på hjemmesiden, skal du have en konto. Du vil være ansvarlig for at opretholde fortroligheden af loginoplysningerne tilknyttet din konto.

2.2 Brug af Hjemmesiden

Du har ikke lov til at bruge dette websted til ulovlige eller forbudte formål som defineret af de gældende vilkår og love.

2.3 Interaktion med Andre Brugere

kobfolgere.dk tilbyder muligheden for at interagere med andre brugere. Du er ansvarlig for din opførsel og skal overholde de regler og retningslinjer, der er fastsat af webstedet.

3. Ophavsret

Alt materiale og indhold tilgængeligt på dette websted er beskyttet af ophavsret og må ikke bruges uden ejerens skriftlige samtykke.

Enhver uautoriseret brug af indholdet på dette websted kan udgøre en overtrædelse af ophavsret og kan resultere i passende retlige skridt.

Tjek links eller artikler . Vi påtager os ikke ansvaret for privatlivspraksis på disse sites, og vi anbefaler at læse privatlivspolitikken for hver side, du besøger.
4. Ansvarsbegrænsning

kobfolgere.dk hjemmeside påtager sig ikke ansvar for fejl eller udeladelser i indholdet eller funktionaliteten af webstedet.

kobfolgere.dk garanterer ikke uafbrudt og fejlfri tilgængelighed af webstedet eller de tilbudte tjenester.

Brugen af dette websted er på egen risiko. kobfolgere.dk vil ikke være ansvarlig for direkte, indirekte, tilfældige, særlige, straffende eller andre skader som følge af brugen eller manglende evne til at bruge dette websted.

5. Fortrolighedspolitik

kobfolgere.dk respekterer brugernes privatliv og indsamler og bruger personlige oplysninger i overensstemmelse med sin fortrolighedspolitik.

De personlige oplysninger, du giver, vil blive brugt til at forbedre tjenester og tilpasse din oplevelse på kobfolgere.dk hjemmeside.

kobfolgere.dk vil ikke videregive dine personlige oplysninger til tredjeparter uden dit samtykke, undtagen i tilfælde fastsat ved lov eller når det er nødvendigt for at levere de tjenester du anmoder om.

6. Ændringer i Vilkår og Betingelser

kobfolgere.dk forbeholder sig retten til at ændre eller opdatere vilkår og betingelser uden forudgående varsel. Det er dit ansvar at kontrollere denne side med jævne mellemrum for at være informeret om eventuelle ændringer.

Ved fortsat brug af dette websted efter ændring af vilkår og betingelser accepterer du ændringerne, der er foretaget.

7. Kontakt

For spørgsmål eller afklaringer vedrørende vilkår og betingelser for dette websted, bedes du kontakte os via kontaktsiden på webstedet.

Vi vil svare dig så hurtigt som muligt og give dig de nødvendige oplysninger og afklaringer.

Refusionspolitik Offentliggjort den 4. juni 2023
1. Generel Refusionspolitik

Vi specialiserer os i at levere ikke-materielle, uigenkaldelige varer. Derfor udsteder vi generelt ikke refusioner, når en ordre er afsluttet, og produktet leveret. Vi opfordrer vores kunder til at forstå og anerkende denne politik ved at foretage ethvert køb på vores websted.

2. Undtagelsesvise Omstændigheder for Refusioner

Trods vores generelle refusionspolitik erkender vi, at der kan opstå undtagelsesvise omstændigheder relateret til karakteren af de produkter, vi leverer. I sådanne tilfælde er vi forpligtet til at imødekomme refusionsanmodninger under følgende specifikke betingelser:

2.1 Refusion Under Levering af Produkt

Vi tilbyder ikke refusion, hvis ordren allerede er blevet behandlet, eller hvis den er i leveringsprocessen. Vi refunderer kun før behandling af ordren.

2.2 Refusionspolitik for Ingen Levering

Hvis vi ikke har påbegyndt leveringen inden for 5 arbejdsdage efter din ordre, beklager vi ulejligheden og vil gerne give en refusion. Bemærk, at refusioner kun udstedes for uafhentede ordrer, og vi kræver, at en refusionsanmodning foretages inden for 7 dage efter den oprindelige ordredato. En vellykket ordre defineres som det tidspunkt, hvor pengene er ankommet til os, da det kan tage lidt tid for betalingen at rydde og for os at modtage pengene. Når pengene er ankommet, kan vi behandle ordren og udstede en refusion om nødvendigt. For at starte en refusion bedes du kontakte vores kundesupportteam via kontaktformularen på vores side.

3. Kundesupport og Servicekvalitet

Vores supportteam er dedikeret til at yde professionel, rettidig bistand. Vi værdsætter din beslutning om at vælge vores tjenester og er forpligtet til at sikre din tilfredshed gennem hele din oplevelse med os.

4. Ansvar for Tjenesteydelse
4.1 Tjenesteudbyderansvar

Følger-væksttjenesterne, vi tilbyder, udføres af eksterne udbydere. Mens vi overvåger styringen af ordrer, er det faktiske tjenesteudførelse ansvaret for udbyderen.

4.2 Ansvarsbegrænsning

Vi fralægger os ansvaret for eventuelle skader, der måtte opstå som følge af brugen af information eller indhold på webstedet. Vi påtager os heller ikke ansvar for meninger, der fremsættes af tredjeparter i kommentarer.

4.3 Webstedsfunktionalitet og Adgang

Der gøres anstrengelser for at sikre den glatte drift af webstedet, men uafbrudt, fejlfri adgang kan ikke garanteres. Vi er ikke ansvarlige for tekniske funktionsfejl af nogen art.

5. Leveringsbetingelser
5.1 Leveringstidsplaner og -hastighed

Estimeret starttidspunkt for levering: 1-24 timer efter ordren. Omtrentlig leveringshastighed: 100-1500 følgere/24 timer.

5.2 Annullering og Ændring af Ordrer

Når en ordre er placeret, er annullering ikke mulig, medmindre der er forsinkelse i behandlingen eller tjenesten bliver utilgængelig. Kunder kan anmode om deaktivering af automatisk genopladningstjeneste for at administrere deres profiler effektivt.

5.3 Omtrentlige Leveringstider og Forsinkelser

Overvej venligst de omtrentlige leveringstider for hvert produkt. I tilfælde af betydelige forsinkelser, kontakt os med dit ordrenummer for en løsning.

5.4 Følgere, Likes, Besøg og Downloads

Det er almindeligt med et marginalt tab af følgere, likes, besøg og downloads over tid. Hvis et tab på mere end 15% sker inden for 30 dage, vil der blive ydet erstatninger uden ekstra omkostninger.

6. Problemløsning og Kundespørgsmål

For problemer, der ikke er dækket ovenfor, eller i tilfælde af serviceafvigelser, bedes du kontakte os for at søge en passende løsning.

Vores hjemmeside kan indeholde links til tredjepartswebsites, som ikke ejes eller kontrolleres af os. Tjek links, tools, free trials eller artikler.

7. Ordrefuldstændighedsplan

Ordrer behandles mandag til fredag fra kl. 8:00 til 22:00 og lørdage, søndage og helligdage fra kl. 10:00 til 22:00, vestligt europæisk tid. Ordrer placeret uden for disse timer vil blive behandlet den følgende dag.